Kevser_29 Bebisim_1208 zararli olmasini birak nasil yatiyosunuz ki ben yattiktan 10 sn sonra nefesim kesiliyo 😂😂
Tazeanne0134 Bebisim_1208 aynen oyle canım o yüzden sırt üstü yatma bebeğe giden atar ve toplar damara baskı yaptığı için sırt üstü yatma diyor doktorlar 😊
Bebisim_1208 Tazeanne0134 tövvbe daha yarmam ztn ama doktora gidince de 40 dakika fln o sedyede sirt üstü uzanıyoruz 😏
Tazeanne0134 Bebisim_1208 kuzum o ayrı esas izlediğimi bulursam onunda sana linkini atarım ama dediğim gibi yatmamaya çalış
Filizak Gulfem07 kan dolaşımı için sıkıntı uzun süre sırt üstü yatmazsan iyi olur hem bebek hem senin için