Bebisim_1208 doktorum 6.aya kadar rahat ettiğin gibi yat dedi. 6.aydan sonra bebek zaten seni yönlendirecek, sağ ve soluna yatarsın o zaman da dedi. Sırt üstü yatmanın da bebeğe herhangi bir zararı yokmuş. Sadece kan akışı zayıfladığı için annede sersemlik, halsizlik olabiliyormuş. Banu çiftçinin videosu var YouTube da bununla ilgili, izleyin isterseniz.