Ahseninannesi Merhaba arkadaşlar izmir cigli sada hastanesinde doğum yapmış olan varmı acaba bi kac soru sormak istiyorum tasinma sebebi ile ilk kez ciglide oturacagim hastane hakkında bilgi almak istiyorum dogumuma da az kaldı 😕
CiHal Ahseninannesi oglumu oraya sevk edip küveze almıslardı doktorlarla ilgili bi bilgim yok ama fiyatı diger hastanelere göre uygundu 1900tl falanmıs galiba
Adisimmm Ben sada Hastanesi'ne çok yakın oturuyordum evlenmeden önce. Kim orda doğum yaptıysa bir şekilde sezaryen oldu normal doğum istiyorsanız son anda suyun az bebeğin kalp atışı düştü açıklık yok vs gibi bahanelerle sezaryene alıyorlar ve ardından gerekli olmasa bile bebeği kuvoze alıyorlar. Doğum fiyatına aldanmayin uygun ama önerilen bir yer değil.