Eliferbil Yaklaşık 7 8 gündür her gün ishal oluyorum doktorumla görüştük bugun. Çok fazla sürmüş normalde 3 günü aşmazsa önemsemeyiz ama 7 gün çok fazla yarın gel dışkı testi yapalım dedi . İlk kez dışkı testi yaptırıcam nasıl olucak bilmiyorum acaba bebeğe bi zararı olmuşumdur bu ishalin.aynı seyleri yaşayan var mı aranızda @
Loya06 Eliferbil bebeğe şu şekilde zararı olmuştur susuz kalmış olabilirsin bol su iç yoksa ishalin doğrudan zarar vermesi pek mümkün değil dışkı testınden korkma dışkından küçük örnek alıp kaba koyacan bişey değil 😊