Bukrem62 ekrem sapmaza çok iyi diyorlar ben gitmedim hiç randevu aldm geç tarihe verdi gebeliğimde sorunlu başka doktora gittim sonra yine gidecektm ama hastane çok karışık ve o kadar halsizdm ki doktorumu da beğenince gitmekten vazgeçtik ama kendimi toparlayıp gitmek te istiyorm ilerleyen haftalarda