Misskokulumm Ceydaguzelerr yiğit ali olacak oğlumuzun ismi ınşallah size de fikir olsun diye yazmak istedim 😘
Selinaz Ceydaguzelerr günümüz ayni bende34+5 9 yada 10 ekim dogum 🙏 kızımız olacak ilk gebelik Öykü koyduk adını😉 bugün kontrol vardi 2.400 kilosu iyimi sizce ?
Ozge2441 Ceydaguzelerr hamile kalmadan önce de Yusuf Ali istiyorduk erkek olursa SMd kararsız kaldım Alperen düşünüyorum 🤔
Ceydaguzelerr Misskokulumm teşekkür ederim ama yok ya komşumunda cocugu yiğit ali şuan aklıma çınar girdi baaya takildik cok begendim sizce nasil çınar güzeler 😀😀🤪
Aynur56 Bizde ALLAH nasip ederse ınşallah Ahmet Miran koyucaz ismini benim yıllardır olan hayalimdi Miran ismi Ahmet de eşimin tarafı istediği için olacak :)
Misskokulumm Ceydaguzelerr ben çınar a bayılıyorum çınar koymak için çok direndim eşim istemedi maalesef 🤣🤣
Ceydaguzelerr Selinaz gayet güzel masaallah insallah bi an kavusursun dogumun kolay geçer benim dogumumu 10 ekimle 18 arasi verdi bakalim ne zaman olucak ilk hamileligim ve cok korkuyorum 🤪😀😀