Sarayhelvasi Kızlar açlık şekerimi ölçtürcem kaç saat aç olayım gece kaçtan sonra yemeyi bırakayım. Burada sabah 9.30 gibi falan kan alınıyor sağlık ocağında
Sarayhelvasi Pinaryyim ben sadece sabah kan vercem 50lik yüksek çıkmıştı 100lüğü yapmadı doktorum ama açlık şekerinden takip edelim demişti:/ bi kan vereyim bakalım değerlerim ne... şimdi acıktım bişiler yedim 🙁
MerveErdalKam Normal de ben diyet yapmaya calısıyorum doktorumum verdiği 7 gibi akşam yemeğim bittiyo 9 da badem süt falan yiyip bittiyo sizde 9 10 dan sonra bişey yemeyin isterseniz
Sarayhelvasi Pinaryyim 50lik kaç çıkmıştı? Ay inşallah çıkmaz ya🙁 bana yaptırmadı doktorum boşuna eziyet dedi ama bende ikilemde kaldım şeker var mı yok mu diye diyetisyene de gittim ama uygulayamıyorum yiyorum hala çikolata
Sarayhelvasi Pinaryyim benimde açlık 90 çıkmıştı sonra kahvaltı yap gel dedi son bir saat tatlı yeme dedi ama sabah bak bile yemiştim son bir saat bişi yemedim 50lik yüklendi 172 çıktı 🤔
Pinaryyim Sarayhelvasi aile hekimim bana bi trst yaptı gizli şekerle ilgili o temz çıktı şükür ama doktorum genede yüzlügü istedi bakalım
Pinaryyim Sarayhelvasi HOMA~IR düye geçiyo canım yüzlük yükleemem me cok güzel cıkı sorun yokmuş şükür🙂