Aysedgrlikrkmz benimkide enfeksiyondan yattı bir hafta hastanede şükür sarılığı yoktu ama emin ol enfeksiyon daha sıkıntılı Doğum yapıyorsun ve kucağında olmuyor herkes bebeğini kucagına alabiliyordu ben günde iki kez yoğun bakımda emzirmek icin görebiliyordum hemşireye verirken içim gidiyordu kendini üzme sütün kaçmasın her bebekte oluyor yeni doğan sarılığı rabbim başka büyük sorunlar vermesin dua et bol bolll zaten sarılık ışık tedavisiyle hemen iyileşebilen bişey 🙏🏻♥️