EnginMelikeTrkeri Kızlar bugun tam 11 haftalık hamileyim gobegim de kasıntı oluyor nedendir acaba. Hic göbeğim de çıkmadı su ana kadar
Tugraninannesi EnginMelikeTrkeri karnın büyüdükçe artacak kaşınmalar hemen bi çatlak önleyici ye başla
NaimeYilmaz EnginMelikeTrkeri kaşıma sakınnn bolca su içip içten , doğal yağlarla masaj yaparakta dıstan nemlendırırsen catlagn olmaz. Bu haftalarda baslar catlak genelde karnın cıkmamıstır ama her milimi anlayamazsın
NaimeYilmaz EnginMelikeTrkeri o zaman dıştan ne kdr nemlendırsende fayda etmicektir asıl önemli olan içerden nemın saglanması ve suyla esnetmek birde hergün ılık duşa girebilirsin oda cok fayda edıor ama en 2-3lt suyu içmen lazım