Lovelies 38+2 de dogumun başladı diyip 12 saat boyunca suni verildi gelen ebelerin hiçbiri acılmam olmadıgını söyledi şuan 39+6 haftalıgız yrın kontrolüm var doktor sancın cıkmaZsa normal dogum istiyosan cumaya yatışını yaptırırım dedi ki dün de randevum vardı ne acılmam nede sancım cıktı ? Perşembe günüde evlilik yıl dönümüm sezeryan olmak istersen 12 eylül vereyim dedi sizce beklemelimiyim yoksa ? Sizlere neler dedi doktorunuz ??
Feyzaselh Lovelies canım ben ilk doğumumda 9 saat suni aldım. Suni sancı bebeği strese sokmaktan başka işe yaramıyor 🤦🏻♀️ Bence sezaryen Doğumu kabul et bebeğine 2 kez stres yaşatma derim
Lovelies Happymamizmir dogum sancısıyla gittim belime ve ayagıma cok fena vuruyordu yürümekte baya zorlandım ve sancılarm coktu bu nedenle yatış yaptırdı doktor altan muane etti dogum başldı dedi
Lovelies Feyzaselh bende öyle cok diyorım eşime ogün verdiler ona rağmen acılmam olmadıysa cektigim sancılrım boşuna kalacak eşimde biliyor zarar verdigini fakat babası ve annesi illa normal olsun derdindeler 🤷♀️