Eso54 Hayırlı olsun. İçiniz ferah olsun öncelikle. 3 aylık daha mini minnacık çünkü 🥰 ne hareket belirti olur ne de kilo alırsınız. Benim kusma , bulantı gibi belirtilerimde yoktu. 5. Aya kadar nasıl hamileyim anlamadan geçti 😅 Böyle şeyleri kafanıza takmadan mutlu bir şekilde hamilelik geçirmeye çalışın. Herkesin hamileliği farklıdır çünkü. O minnoş 20 li haftalarına bir gelsin size varlığını o zaman hissettirecek ❤️