sumosgoksu Bugün adet günü olanlar 3 gün önce erken gebelik testi yapıp silik çizgi gördüm Sonra normal test yaptım negatif çıktı Bugün Adet günüm ama hala Adet olmadım 🤔🤔🤔
Smraozn12 sumosgoksu bekle cnm biraz daha. cok yeni olabilir bn 1hfta gctıkten sonra yapmştm cok silikti sende biraz bkle inş hayrlı sonuc cıkar 🙏