Haticenurum123 Brcm_Rsm doktora git cnm bnde seninle aynı durumdayım antibiyotik augmentin 1000 mg verdi doktor bebege iltihabın zararı var çünkü
Brcm_Rsm Haticenurum123 ya, aslında ilaç kullanmak istemediğim için ballı süt,portakal limon suları çorbalarla kendimi toparlamaya çalıştım biraz hafifledi de aslında ama öksürük bebeğe bi zarar verir mi onu bilemedim. Bir de yakın zamanda kontrolüm var
Deletedmom2 Merhaba 34+5im bebeğim iki gündür hiç olmadığı kadar hareketli karnım sürekli oynuyor içimde resmen dans ediyor oynamadığı zamanlar sertleştiriyor toplanıyor bir yere ultrasona göre 37+5 çıkıyorum kilosu başı önde, doktor 3 hafta sonra sezeryan yapacak ama bu kadar hareket olması normal mi endişelenmeye başladım sanki çıkıvercek her an gibi 🥺🤔
Mskywalker Deletedmom2 benimki de öyleydi geçen haftalarda. Korktum baya içerde her şey yolunda mı acaba niye çok hareketli bu kız diye. Kucağımdaymış gibi hissediyordum. Doktora mesaj attım dayanamadım. Hareket varsa sıkıntı yok merak etme dedi. Zaten benimki artık o kadar hareket etmiyo yeri daraldı bi de büyüdü baya. Anca bi yerlerini dayıyo sürekli karnıma 🤓
Mskywalker 34+5iz biz de. İki üç gündür çok kötü çatı ağrım var. Bir de regl olacakmışım gibi bir ağrı belimden vuruyor. Eşime her akşam belimi ovduruyorum bi tek o iyi geliyor. Sezaryen istiyorum ben de ama doktorum normal yap diyor. Korkuyorum yani şu ağrılara zor dayanıyorum. Kendimi nasıl iyi hissedeceksem o şekilde doğum yapmak istiyorum. Zaten bebek 3500ü geçerse mecbur sezaryene alacağım dedi. Tombik benim kızım da biraz. En son 2300 olmuştu geçen hafta. Bir de sürekli dayanıyor karnıma sizin de öyle mi? Karnım yamuk şekilde geziyorum bütün gün 🤷🏻♀️
Deletedmom2 Mskywalker internetten bakıyorum dünden beri hareket olması iyi yazıyor sağolun sizde içimi rahatlattınız yarın kontrolüm var sabredeyim yazmayım diyordum bende :)
Haticenurum123 Brcm_Rsm doktorum b kategorisi antibiotigin zararı yok bebege dedi ama iyiysen kullanma tabi