Mervealya18 Kızlar son bir haftam ve ne sancı cıkıyo ne açılmam var sezeryan gerekmedkce düşünmüyorum yardım edin
BurcuveEylul Bana doktorum ahududu yaprağı çayı falan verdi destek olarak bol bol yürü merdiven in çık dedi ama sanırım bu Eylül bebekleri doğmaktan vazgeçti 😅 40+5 beklemedeyiz 😬