Dilek09 Merhaba guzeller guzeli anne adaylari Belki daha onceden bu konuyla alakali postlar acilmis olabilir eger oyleysede mazur gormenizi dilerim yogun is temposu nedeniyle cok aktif olamadigim icin kacirmis olabilirim. Sizlere beni fazlasiyla rahatsiz eden bir konu hakkinda danismak icin yaziyorum.24 haftalik hamileyim daha once cok ciddi bir fitik rahatsizligi gecirdim ve ameliyat oldum ama hastaligimi bilmedigim icin hic bir tedavi uygulanamamasindan durum cok ciddilesmisti.4 yili gecti ameliyat olma surem Simdi bir fitigim daha var ama %85 beni etkilemiyor ters bi hareket yapmadigim surece .hamileligimdede cok sukur bi zararini suana kadar gormedim. Sorum su etrafimdaki herkes normal dogum yapamiycagimi yaparsam felc kalacagimi falan soyluyolar tabiki bunu kafaya takmiyorum ama insan bi kotu etkileniyor yalanda soyliyemem. Benzer bir durum yasayip sorunsuz normal dogum yapan varmidir acaba ? Bu arada elbetteki beyin cerrahima danisip ilerliycem ama suan daha erken oldugu icin on bilgi anlaminda buradan yazmaktayim Simdiden herkese tesekkurler ...
Zeyzeyn Dilek09 benimde belimde 3 boynumda iki yerdr fitigim var ve em son 2 sene once kontrole gitmiştim suan 12 haftalık hamileyim post ustte kalsin şurada bekleyeyim bende 😇