Mervealya18
Kızlar 38+5 olduk normal doğum olsun isterim ama beni cok rahatsız etmeye ve gün geçtikcede tesirgin etmeye başladı bu doğum olayı. Nst de hiç sancım yok alttan açılmam yok doktor 40 a kadar bekleyelm olmazsa sezeryana alalım dedi ama ben kararsızım karnımda yukarda görenler sen daha doğurmaZsın diyo