Esrala benim de öyleydi bazı hamileliklerde normalmiş sinir sıkışmalıdır bol bol masaj yap işaret parmağın ve başparmağın arasına çok yap yapınca orda çok ağrı var diyeceksin elin den omuzuna kadar biri masaj yapsın elini özelikle hareketleri nazik olsun benim geçti bile