Musel Arkadaşlar ovülasyon testinde gebelik belli oluyormuş peki ne zaman yapılsa belli olur yaşayan varmı hiç ?
_MissLaviNia_ Musel kaybettgm gebelikte 8gun kala gostermye baslamisti Laboqoick mi ne kaset tipi ovulasyn almistim o zMan snrda gebelik yptm cikmisti kuzum
YesimPrvn Musel [url=https://hizliresim.com/qApm4R][img]https://i.hizliresim.com/qApm4R.jpg[/img][/url] Daha dün yaptım canım adete 4 gün vardı. Bugün 3 gün kaldı
_MissLaviNia_ Musel cogu insan yapiyor dogru cikiyor istisnalar haric tabi kuzu ama bekle istersen sen adet gununu yap yap stres sebebi bu testler ya
YesimPrvn Musel [url=https://hizliresim.com/vaVQEz][img]https://i.hizliresim.com/vaVQEz.jpg[/img][/url] bu gebelik testim
Musel Asrinayaz gebelik testlerinden daha iyi o zaman ovülasyon testleri 😂gebelik testlerinde çok çıkmıyo adetten önce
Asrinayaz Musel bn instada bi bayan takip ediyordum ovülasyon takibi yapıyor kndisde hep söylüyordu testlerde çıkıyor ovülasyonda hamilelik gösteriyor diye ki bn ardından hamilelik testi yaptım net bir şekilde pozitifti 👍🏻☺️
Asrinayaz Musel ayrıca ovülasyon dan 14-15 . Günlerden sonra hamilelik belli oluyor ovülasyonda diye biliyorum
elmdmr Musel canım adetin gecince belli oluyo benim öyle oldu 10 gün gecti normal testte 3 günlük gecikmede çıkmamıştı 10. gün ovulasyon testi denedim ve kıpkırmızı iki çizgi vardı anında çıktı sonra normal test aldım kan verdim ondada çıktı
Musel Asrinayaz ordan sipariş verincemi kontrol ediyo sürekli çünkü 4-5 gün önce defalarca mesaj attım yorumlardada konustuk cevap vericem canım dedi hala vermedi
Asrinayaz Musel valla bn onun herhangi bi ürününü almadım direk bna yazdı canm şimdi öyle bir şey varsa bilemem ama sana şu kadarını söliyim aşırı mesaj geliyo kadına ve mutlaka cevap veriyo bn mutlaka geri dönüş aldım ☺️