Aydogdu Arkadaşlar merhaba, şuan doktordan geliyorum çatı muyanesi oldum. 1.5 cm aciklik var dedi.bebek kanalda dedi ama çatın dar normal olmaz dedi, sezeryan günü almam için yönlendirdi. Kendi doktorum izindeydi başka doktara gittim. Sormak istediğim kendi doktorum veya başka doktorada gitsem çatı muyanesinde darsa normal olmaz mi kendi doktorum başka bişey söyler mi yani gün almadan beklemem ne kadar doğru acaba
Melteeeem Aydogdu dar da zor canım bebek havasız kalır bence doktorunu dinle ama başka doktora da görün istersen anlamamıştır belki
Loya06 Aydogdu çatı darlığın varsa hangi doktora gidersen gir aynısını der çocuğun kilosu az falan ile ilgisi olmaz dar çatıdan çocuk geçemez ve havasız kalır ve hiç bir doktor bu sorumluluğu almaz diyim
Kader12 Aydogdu aynısı benimde ilk Doğumumda oldu kuzum. Gerçektende 11 saat Doğum sancısı cektim 1.5 tan fazla açılmadı mecbur sezaryen oldum.
Aydogdu Belirsiz5217 darlıktan bebek asahi inmiyor dedi normal de doğuma 1 hafta kalmıştı bugün de öyle dedi doktor ilk defa bugün altan muyane oldum
Hacere Çatı darlığı var ise, normal doğumda zorlanırsınız. Bebeğinizin kilosu vs nasıl acaba 4 üstü mü ? Başka bir doktora da muayene olun bence, açıklığınız varmış biraz az bi zaman da kalmış inşAllah sağ salim kurtulursunuz bende tabi☺️
Aydogdu Arkadaşlar tesadüfen kendi doktorum acilde nöbetçi doktormus,ona muyane oldum dar falan değil bebek iri olmadığı için rahatca çıkar dedi.1.5 cm aciklik var dedi 4 cm açıklığı bulduğunda girişini yaparız dedi içim rahatladı diğer doktor hemen riskli gebelik sezeryan falan diyince baya canim sıkıldı bugün iki defa alttan muyane oldum çok canim yandı yürümeye halim kalmadı.