Masalmila26 hiç tedirgin olmayın bence çünkü daha bebek anca büyüyor ya 200 gram civarında rahim duvarına değdikçe hissediyoruz. Çoğu zaman uyuyorlar, ve bazen de hareketlerini hissetmiyor olabiliriz. Tam anlamıyla 20. Haftadan so ra hissedilir diye düşünüyorum.
Bu arada ben de kız bebek bekliyorum🎀