Tgce61 İdrar tahlilimde amorf ürat değerim 300 çıktı kum döküyorsun Dedi aile hekimim bebeğime bi zararı olur mu doktorm ciddi birşey değil Dedi ama aklıma takıldı böyle birşeyle karşılaşan var mı ?