Hazalgolbasi bende ilk haftalarda kötü oldum 8. Haftaya kadar doktorum beni psikiyatriye yönlendirdi pasiflora şurup verdi bide yanında başka bi ilaç ama ben kullanmak istemedim 6. Haftadaydım kötü olduğumda doktor 2 hafta daha sabredersen atlatırız durumu demişti öylede oldu çok şükür çok iyiyim doktorun tavsiyesiyle yürüyüş yaptım akşamları oda çok iyi geldi