Rabis_0625 Anne karnında ölen bebek anlaşılır mı yani kanama haricinde belirtileri nelerdir kızlar yardımcı olun lütfen 😊
Esuyum38 Rabis_0625 eğer 20.haftayı geçtiyseniz hareketsizliğinden falan belki anlaşılabilir herhangi bi şüpheniz mi var doktora bi başvurun isterseniz sıkıntı varsa ?
Rabis_0625 Aynen canım biraz sancı gibi ağrım var nefes aldıkça falan batıyo sol tarafım önceki hamileliğim de bebeğin kalbi durmuştu kürtaj olmuştum ama anlamadm belirtilerini falan yaşamadm şimdi 15 haftalığım biraz korkuyorum randevum yarın zaten
Esuyum38 Rabis_0625 doktorunuza ulaşın bi sorun olmadı yarına kadar beklemeyin çok şiddetli ağrılarınız olursa gecikmeden gidin geçmiş olsun inşallah normal bi hamilelik ağrısıdır