LoriLori Kızlar 29. Haftamızdayız dün akşamdan beri sırt ağtım ve karnımda içten aşırı gerilme sertleşme var normalmi ?
tgb123 Bende 30 . haftadayım iki gün önce karnım çok sertti bütün gün geçmedi. dün gittim doktora bebişler iyiydi.çok şükür gaz ağrısı olabilir dedi yerleri daralıyor dedi ikiz olduğu için.yalancı sancı da olabilir eğer sırtından kasıklarına doğru vurursa gel dedi.bugün iyiyim benim bi de riskli gebelik olduğu için sürekli kendimi takip ediyorum.için rahat etsin istiyorsan doktoruna gözük.herkesin hamileliği farklı.
Zehralismail Benim de erken doğum riskim var. Ve bu şikayetleriö var. Sırtım çok ağrıyor. Karnım sertleşiyor. Yırtılcak gibi oluyor geriliyor. Çok korkuyorum. Yarın dr a gdiicem :(
tgb123 Zehralismail benimde belim ağrıyor.Ağırlaştım artık.kasıklara vurmasın da sıkıntı yoktur inşaAllah.Ama insanın doktora gitmeden içi rahatlamıyor