Deletedmom029 merhabaaalar tekrardan ben devlet hastanesinde perinatalojiye gittim fakat birden çok bulgu çıktı kol ve bacakta kısalık,böbrekte 4,9mm genişlik,tam 1 ay gelişim geriliği,ve kalpte parlak nokta çıktı. Diyo ki doktor ya kordondan kan alcaz yada amniyodan sıvı alcaz ama kendini hazırla çünkü ikisininde düşük riski fazla ben tabi onu duydum alıcılar kapandı ağlamaktan 🤷🏼♀️ Eşimi annemi halamı aradım kimse kan vermesin demişler. Hemen Kayseri’de uzman Prof.doktor varmış aradık ertesi gününe şansımız varmış yola çıktık. Dedim ki bu doktordan ya ağlayarak çıkcam ya gülerek çıkcam 🤷🏼♀️ Doktor baktı 50dk falan sürdü parmak arasındaki ölçüleri elindeki parmak boğumları herseyini söyledi bebeğin ve sonuç olarak kalpte parlaklık çıktı diğer hepsi hikaye 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Onun da tek olduğunu söyledi zamanla düZelebilcek bişey hiç kafayı takmayın. Gitmek isterseniz o doktora muhakkak gidin ben çok rahatladım 😍