Mrvt
34+3 haftalık gebeyim 3 gündür kahverengi akıntım var. Doktora gittim nst yapıldı herşey normal. Bi sıkıntı yok dedi. Ama çevredekiler de erken Doğum belirtisi hazırlıklı ol falan diyorlar. Bu durumu yaşayan var mı. Varsa lütfen neler yaptınız yazar mısınız 😔😔