Kuzey88 canım ben 8 haftalıkken karnım 5 aylık gibiydi bunun nedenide gebeliğin başlarında sindirim sisteminin yavaşlaması. Bağırsaklardaki şişkinlik. Şu an 14 haftalığım çok şükür karnım indi hamile olduğum belli olmuyor sadece ellediğimde bir sertlik geliyor elime o kadar.