katipmom Selam kızlar 11+2 haftalık hamileyim inanılmaz bir kabızlık sorunu yasıyorum bugun kacıncı gün hatırlamıyorum..Patlayacak durumdayım incir kayısı hiç bişey fayda etmedi doktor duphalac diye bir surup verdi oda işe yaramadı cok kötü durumdayım normal mi ne yapabilirim yardımcı olurmusunuz..
AdaDerya katipmom demir hapı kullaniyorsan ondan oluyordur canım gayet normal o haftalarda demir hapı kullandigim icin bende cok cektim kabızlığı🤦♀️
ShrBkr katipmom yarım çağ bardağına yakın zeytinyağı iç üzerine ballı limonlu ılık su iç aç karnına işe yarayacaktır👍🏼
Mmucizem katipmom herşeyi denedim ama bana tek fayda eden sabahları aç karnına ballı su iç hafif sıcak olsun direk tuvalete çıkarıyor.