duygusm Aygl_b Medicana’ya gidiyorum eskiden beri. Şimdi hamilelik takibinde de oradayım. Çok memnunum, inşallah hep öyle olur.
Maviliebru Ben de medisis hastanesi Esra hanıma gidiyorum ilk günden beri miyomlu ve riskli bir gebelikti şuan 38. Haftamdayım çok memnunum kendisinden
orgucuanne Maviliebru benim de kanamalarim oldu Rahimde kanama alanım var bende de düşük riski var doçent olduğu için onu tercih etmiştim. . Siz paket aldınız mı ..
orgucuanne Maviliebru ben de paket mi alsam doğum sigortası mi yaptırsam ikisini karsilastirip karar vereceğim artık. . Paket şu an esra hanim için 7.500..
orgucuanne Maviliebru birsey daha sorsam size.. haftaya 2li tarama testi olacak.. esra hanim alttan bakacağım dedi.. normalde hep Öyle mi bakıyor yani size de öyle mi baktı yoksa bende risk mi gördü kafama takıldı da..
Maviliebru orgucuanne ilk zamanlar bana da alttan bakmıştı kafanıza takmayın ben çok güveniyorum Esra hocaya
Tazecikannecik Bende 16 haftalık hamileyim. Özel muayenehaneye gidiyordum kontrollere fakat doktorumun ağırlıklı olarak sezaryen doğum yaptırıyor olması beni biraz soğuttu. O yüzden doktorumu değiştirdim. Burdaki Araştırmalarım sonucunda koru hastanesi dr aşkın evren güler e başladım. Şimdilik çok memnunum. Hastahane çok kalabalık ama muayene saatlerimi hocanın nöbetçi olduğu güne 19.00dan sonraya alıyorum daha rahat oluyor.
Boran14 Aygl_b etlik lokman hekimde doğum yaptm daha önce . Memnun kaldım yani sezaryan oldum ondan sonra ağrım falan çok olmadı
seyma281015 Yani özel hastane mi istiyorsunuz bilmiyorum ama hep de özel hastane yorumları gelmiş. Ben Yenimahalle eğitim araştırma da Doğum yaptım 25 gün önce. Her şeyden çok memnun kaldım çok rahat ettim. Özel hastane gibiydi Benim için
SeydaaYlmz seyma281015 yenimahalle eğitim araştırma da gece ve haftasonu doğum olmuyor diyolar doğru mu acaba bende oraya gidiyorum ama öyle dedikleri için aklım karıştı