Agimgillerden Hamileanne merhaba canım. Ben de var. Benim ki soğuğa karşı ama. Yani soğukta el ve ayak parmaklarım ağrılı şekilde şişiyor. Şiş eklemlerin de ateş basması da yaşıyorum. Kalem bile tutamaz hale geliyorum. Sırtım ağrıyor. Sancılı bi süreç maalesef.
shydoll Bende yok ama eşimde iltihaplı romatizma var doktor ırsi olduğunu söyledi. Tedavisi yokmuş maalesef arada bi vurduğunda inanılmaz kötü oluyor kasılıp kalıyor ve tüm vücutta dolaşabiliyor. Bildiğim kadarıyla kadınlarda erkekler kadar ağrılı olmuyormuş ama daha çok şişlik şeklinde oluyormuş diye biliyorum
Zehralismail Kaynımda var. Ayağında şişme var. Belinr kadar vuruyo ağrı. Kitleniyor yürüyemiyor. Crp si baya yüksek çıktı. Soğuk yapmurlu havalarda yataklık oluyor
Hamileanne Çok şükür temiz çıktı ama bu eklem ağrılarının sebebini bulamadı bi ftr yede git dedi rabbim kimseye dermansız dert vermesin inş majlarınız için Allah sizden razı olsun hastalarınıza da acil şifalar versin