Bestenur Ben daha önce 3 ocakda kurtaj oldum gecen ay yeniden hamile olduğumu öğrendim persembe günü kanamam başladı gittim serun vs takildi geldim eve progestan kullaniyodum vajinal olarak şimdi agizdan aliyorum gunde 3 defa sonra tekrar doktora gittim kesende bozulma var dedi kalp atisini da daha duymadik bitane doktor onerdiler gene gittim az once bakdi buyuk ihtimal dusucek dedi ama bi mucize yat dinlen ilacini iç dedii moralim çok bozuk boyle olupde duzelen varmi ve ilk gunki kadar kanamam yok kizlar 😔😒