ceycey_1992 Kzlar meraba dün 7+0 ken doktora gttm kalp atışlarını dinlemeye fakat dinliyemedik cikmadi doktorumda haftaya tekrar cagrdi eğer kalp atışları olmasa gebeliği sonlandircaz dedi canm dünden beri çok skkn basına boyle bsey gelen var mi yardımcı olurmusunz?
Blgzr_58 ceycey_1992 canım içini ferah tut inşallah Allahın izniyle haftaya bebeğinin kalp atışlarını duyarsın iyi düşün iyi olsun canım
GulinMert ceycey_1992 yolk kesesi görünüyor mu peki Belki geç dollenmedir sen moralini bozma iyi düşün haftaya miniginin kalp atışlarını duyarsın
2cocukluhayatadogru ceycey_1992 ilk gebeliğimde benim de 7 haftalık duyulmamıştı 2 gün sonra gittiğimde duyulmuştu, çok kısa sürede değişiklikler oluyor bu haftalarda kötü düşünmeyin💗
ceycey_1992 2cocukluhayatadogru insalah canm başka doktora gidicem bu hafta içi pztsi gününü bekleyemem çok var çünkü