Eceveannesi Kızlar benim bebiş geçen ay göstermedi cinsiyeti yarın gidicem çok heyecanlıyım ins gösterir bu kez. sizler kaç haftaliksiniz cinsiyeti ne zaman gösterdi😍😍
Kifayet Eceveannesi 11+3 günlük iken kontorolum vardı hem ikili test yapıldı hemde doktorumuz cinsiyet tahmininde bulundu erkek olabilir dedi ama kesin bişey söylemedi şuan 13+5 günlüğüz çok merak ediyorum daha kontrolüme baya var 😊
duygusm Eceveannesi ben bugün gittim doktora. Hem ikili test için kan verdim, hem cinsiyet öğrendik. 11+0 bugün 😊
duygusm semanur__ %99 erkek dedi doktor. Ben de bu gidişimde böyle bir cevap beklemiyordum, şaşırdım. Açtı hemen gösterdi bizimki 😄
Emineemre 13. Haftasa öğrendik oğlumuz oluyor doktor bize 16. Haftada cinsiyeti söylebilirim demişti bizimki açmış bacaklarını gösterdi