Nilveannesi10 hahahahahahha zeka testinin neden yapıldığını düşünüyorsun acaba ?
Bizzat kendi doktorum bu açıklamayı yaptı. Down sendrom görüldüğünde ebeveyn izni ile gebelik hangi ayında olursa olsun sonlandırılıyor. Eğer aldırma planı yoksa bu teste gerek yoktur. Ki zaten %100 lüğü olmayan bi test için psikoloji bozmaya gerek yoktur!