Sibl8 canım benim annem şeker hastası, bebeklerim ikiz ve tüp bebek. Çoğul gebelikte risk daha fazla tüp bebek için kullanılan ilaçlarda bazen insülin direncini arttırıyormuş o yüzden yaptıracağım, doktorum tek bebek olsaydı yaptırmayacağını söyledi, beslenmeme dikkat ediyorum, kendimi bildim bileli de hep zayıfım şimdi de hızlı kilo almıyorum ama riske atmaya gerek yok çünkü birçok yerden risk grubuna giriyorum. Doktorunla paylaş gerek görmezse istemez zaten