espalp gecmis olsun dogrudur benimde parmagimda iki dikis vardi cok yaniyordu sezeryan dikisimde öyle olucak diyen çok ağlamıştım ana olmuyor muş öyle rabbimin isi hic yanmadi gözlerini kapat 5 dakika sonra bebeğimi görecegim de derin bir nefes zaten hissetmiyorsun hayırlı doğumlar şimdiden 🤭