Nazser 19. haftaya tetanoz aşısı ile girdim aranızda vurulanlar var mı acısı nasıldı ben şuan kolumu oynattıkça acıyor 😌💕
Busraoz Nazser İlk gün değil de 2-3 günü ben de ağır atlattım haraket ettirdikçe zonkladı. 4. Gün ise hafifledi
ekara Nazser ben ilk dozumu vurulduğumda vurulduğum akşam acısı başladı 2 gün acısı sürdü ve biraz ateşim çıktı. 2. dozu dün vuruldum yine akşam acısı arttı sabahta baya ağrıyodu ama şimdi yavaş yavaş azalıyo sanki.
Akademisyenanne Nazser benim tam 5 gun agrisi surdu. Simdi ikinci dozu yaptiracagiz. O kadar agrimaz diyorlar.
Nesiii Kızlar aşıdan 10 dakika sonra soğuk jel koyun ağrı felan olmuyor ilkinde bilmiyordum çok ağrıdı 4 gün kolum,ikincisinde buzluktan soğuk jel bastırdım havluya sarıp 15 dakika hiç ağrı olmadı.