Hamzaberkinannesi Cigdem07 her şeyimiz hayır odamız pırıl pırıl kıyafetlerimiz cantamız tospik oğluşumu bekliyorum 😍❤😍❤😍❤😍❤💖
Cigdem07 Nur___ Ben oda yapmıyorum kuzum ondan almadım 1 yaşından sonra oda yapıcam oğluma :) bu ev tipi yataklar varya onlardan felan alıcam :) bebek odasını hiç kullanışlı bulmuyorum. 🥰 Şifonyeri şimdilik benim işimi görücek
Cigdem07 Ozgemlym Benim kasım 19 dogum kuzum sezeryan istediğim icin günü belli :) sen normal mi yoksa
Cigdem07 Ozgemlym En mantıklısı kuzum valla 1 yaşında yap mis gibi değiştirmek zorunda bile kalmayız :) bebek odası sevmiyorum ben kullanışsız geliyor bana
Ozgemlym Cigdem07 normal bi aksilik olmazsa :) kuzum inşallah bakalım o yüzden net de belli olmuyor malum sağlıkla gelsin de sezeryan normal farketmez 😇
Ozgemlym Cigdem07 bende sevmiyorum daha sonra montessorilerden istiyorum çok güzeller ve uzun zaman kullanabilir 😇