sevgitekes 2. Hamileliğim hemen vermeyin doğduğunda midesi çok küçük oluyor ve sürekli emzirmeniz gerekiyor bebek emerken çabuk yoruluyor emzige sarfettiği enerjiyle karnını doyursa daha iyi ben 2 ay sonra vermiştim 1 yaşında biraktirdim dış yapısı bozulmasın diye biraktirmakta çok zor