Fatmacbc1997 Arkadaşlar merhaba 19 haftalık hamileyim hiç böyle bi baş ağrım olmadı takı 1 2 hafta öncesine kadar bu sıra okadar ciddetli baş ağrım varki gece uykudan uyaniyorum ve tek taraflı ağrıyor sol şakak bölgesinden yukarı doğru çıkan bi damar agriyor elimi bile vuramiyorum eşim saçımla oynarken bile sızlıyor hamilelikle alakası varmıdır bunun yoksa bendemi bi anarmollik var ilaçta kullanmıyorum lütfen bi fikri olan varsa
Dilaadali Fatmacbc1997 ilk hamileliğimde sadece 1 kere başım ağrıdı şuna 22 haftayım haftanın en az 4 günü başım ağrıyor doktor normal dedi. Ama yine de doktorunla bir görüş
2202020 Fatmacbc1997 benim migrenim bar normalde çok ağrır eşim bana nane yağı almış aktarlarda vardır henüz kullanmadım ama çok etkiliymiş kendisi kullandı bitkisel viks gibi kokusu var biaraştır istersen
Ipek34 Fatmacbc1997 migren patch diye bisey var eczanelerde. Benim de 10 . Haftalarda 1 hafta süren bas ağrılarım oluyordu . Mahvoluyordum. Ilaç olmadığı için hep onlardan kullandım . Yapışkan bisey alnına yapıştırıyosun. Soğuk ve mentollü. Bana iyi geldi . Sonradan geçti 1 aya yakın çektim sonra olmadi
Minnakelifim Fatmacbc1997 hamileyken benimde baş ağrım olurdu bıcak saplanir gibi agrirdi hatta bi gün acillik oldum gözlerde bulanıklık baş dönmesi mide bulantısı da eklenince acilde serum taak zorunda kaldilar.
Kayabusra35 2202020 Evet canım onu bende aldım hemşire tavsiyesiyle onu boyun ve alın bölgesine masaj yaparak sürüyorsun sonra karanlık odaya geç uzan geçiriyor ağrıyı baya etkili bişey.
Fatmacbc1997 Minnakelifim bazen bendede oluyor gözüm önü birden bulaniklasiyor beynim uyusuyor sonra düzeliyor ama ağrı kalıyor ağrıdan normal baş ağrısı değil canım öyle olsa çekerim ama bu bildiğin damar agriyor el vuramiyorum
Gulcan85 Fatmacbc1997hamileliğimin 2.ayında başladı baş Agrım 1 ay cektim emarlara kadar girdim.dedim ölüyorum.buz koyuyordum agrı oldukca meger ensedeki sinir uçlarını uyarmış agrı artmış.asıl sebep psikolojik çıkmıştı.sıkıntı m vardı o sıralar
Fatmacbc1997 Gulcan85 bazen bende.düşünüyorum acaba kafama çok takıyorum. Ondanmi ağrıyor diye bilmiyorum
Funda8 İlk aylarımda bende çok çektim kaç gece uykudan uyanıp acillerde serum yerken buldum kendimi ama Allaha şükür bir müddet sonra geçti çok hafif oluyor arada bir migren taşı diye bir şey var onu ve nane yağını kullanıyorum ikiside rahatlatıyor 😊
Turna20 Fatmacbc1997 aynen benim de 1 gün iyisem 3 gün başım ağrıyordu, dr magnezyum verdi magnorm plus die hergün bitane içiyorum ve geçti bitti
nilly Fatmacbc1997 canım bol bol su iç, çok değil düzenli uyu, temiz hava al, nane yağı ile başını ovup sar, dayanamadığında bi tane parol iç, yine de geçmiyorsa doktora danışmalısın.
Esra_ozturk58 Fatmacbc1997 şu an aynı ağrıyı sol tarafımda bende hissediyorum kahvaltı yaptım ağrı girdi kontrole gdince soracagim