Neslihann88
Zeynep0505
Benim de yaklaşık 4 haftadır böyle. Bende de karaciğer yağlanması vardı gebelikten önce. Onu söyledim doktora ve kolestaz için tahlil istedim. Doktorum sadece el ayaklarda olmaz kolestaz ise her yerin özellikle karın çevren de çok kaşınır ama içimiz rahat etsin dedi ve tahlil yaptık. Doktorun dediği gibi bir şey çıkmadı çok şükür. Buna gebelik egzaması diyorlar. Benim kaşınan yerlerim su topluyor bir de. Sulu egzama oluyormuş bunun da adı. Alerjik olma ihtimaline karşın geceleri alerji ilacı içiyorum bir de krem sürüyorum. Ama maalesef ki işe yaramıyor. Bu hafta doktor değiştireceğim dermatolog arıyorum şimdi. Doğumdan hemen sonra rahatlayacağız ama şimdilik biraz böyle çekecek gibiyiz. Ama direk kötüyü getirmeyin aklınıza o düşük bir ihtimal. Tedbirli olmak gerek yine de tabi ki ama her yeriniz deli gibi kaşınmıyorsa çok paniklemeyin. Muhtemelen aynı kaderi paylaşıyoruz.