Nisa01 Kızlar bebişim uyuyoken bende sizinle hikayemi paylasayim...öncelikle 2.kizimi kucağıma aldım çok şükür ama bu cadı bizi biraz bekletti 3senenin sonunda o ciftcizgiyi görmek nasip oldu öğrendiğimde daha kucucuktu sonra kese kalp atışı derken haftalarimiz geçti neyseeee gelelim doguma☺️ilk dogumumdan daha heyecanlı ve korkaktim çünkü ilkinde heycan ve merak vardı hicbirsey bilmiyordum ama insan 2.sinde tirsio biraz☺️39 haftalık 3.380 50 cm bı melek geldi dünyamıza spinal sezeryan oldum iğne yaparken zaten hiç duymadım sonra bacaklarda ısınma derken doğuma başlandı 11.50de doğuma alındım 12.20de ben çıktım kızlar kuzum çıkar çıkmaz yanagimla buluştu o sıcaklığı o kokuyu anlatamam bildiğiniz cennettt çok şükür sağlıcakla kuzumu kucağıma aldim ablası acayip usluydu ama cadı çok fena😂doğar doğmaz bastı yaygarayi şuan ikimizde çok iyiyiz çok şükür ağrı olunca antibiyotik iğne agri kesici falan hafifliyor doğum sırasında başım çok agrimisti bide migdem bulandı onun içinde iğne yapıldı sonrası zaten kahve tükettim geçti herşey zaten yavrularımız için Rabbim hamile arkadaşlara sağlıcakla kucaklarına almayı nasip etsin bebiş isteyenlere de hayırlısıyla bebiş nasip etsin bizlere hayırlı sağlıklı bı şekilde büyütmeyi nasip etsin🙏uzun oldu hakkınızı helal edin sorusu olanları cevaplarım müsait oldukca
Nuray_murat Nisa01 allah analı babalı büyütsün cnm ne güzel evladınla yan yanasın rabbim bize de nasip etsn inşallah bizde 34 haftalık oldk sezeryan zamanını beklioruz artk rabbim isteyen herkese de nasip etsin inşallah evlat duygusunu tadmayı 🙏
Ebiyim Allah sağlıkla sıhhatle büyütmek nasip eder inşallah 🤲🏻 2. Meleği dünyaya getirmek! Allahım ne büyük mutluluk 🥰 ikisine de Allah uzun ömürler versin. Huzurla büyütün yavrularınızı inşallah