Minnoscuk İyi geceler hanımlar 36 haftalık hamileyim göbeğimin sağ tarafında geçmeyen bi ağrı var gün içinde de bi kaç kere olmuştu fakat suan daha fazla kendini belli ediyor ağrı gerçi ilk hamileliğim olduğu için anlayamıyorum sancı mı yoksa başka bişey mi bileniniz var mı. Bu arada zaten yarın kontrolüm var hayırlısı 🙏🏻