bynist kızlar merhaba ben doğuma yakın bebeğimi kaybetmiştim şimdi yeniden hamileyimm diğer cocugum öleli bir yıl olucak mezarına gitmek istiyorum.. Fakat hamileyken girilmez iyi degil diyorlar bilgisi olan varmı? tesekkurler
SemaNurSoy97 Normal vakitte yanında biri olması şartıyla gidebilirsin ben gidiyorum arada bir bi sorun yok sonuçta ziyaret bynist
NaimeYilmaz bynist ben gıdıorm ama uzak ve ıssız yer oldugu ıcın esımle gıdıorm ama sehır kalabalıgında bır yer olsaydı tekte gıderdım ne olablrkı besmeleyle gırcen duanı edıp cıkcan
secl-ahmet Memlekete gittiğimde annemin mezarina gittim esimle teyzemle hamileligimin ilk zamaniydi banada dediler mezarliga yas evine gidilmez diyede ben dinlemedim