EvaRos Merhaba arkadaşlar, bildiğiniz organik marka saç boyası var mı? Ve gebeliğin son haftalarında saç boyatan var mı? Önde çok beyazlarım var boyatıp boyatmama konusunsa kararsız kaldım
Eagle564 EvaRos ben 30. Haftadaym 2 kere boyadm sanırım son haftalarda yine boyarm hep organikle boyadm watsonda ya da gratis de organik boyalar gayet güzel
Nilveannesi10 EvaRos Wharsons ya da gtatis te organik denilen gerçekten organik değil aman alayım deme . Eczanelerde var gerçek organikler. Bir kaç eczacıya sorabilirsin
Merveonay EvaRos can saçın geçirgenliği yoktur ve saç değişiminde oldukça azdır. Bu yüzden sakıncalı değil https://youtu.be/A1x9CUWv6Pc umarım yardımcı olur ben boyatıyorum çünkü 👍🏻
Eda_cey Tabi sizin karariniz ama bana sorarsaniz boyatmayin derim ne olursa olsun sac boyasi zararli organikte olsa bosver beyazindaa olsa dibinde gelse cocugundan onemli degil gercekten ama fotograf cekiminde falan sorun ediyorsan boyle sac renginize gore dip spreyleri var yikaninca cikiyor hemen onlardan onere bilirim bende dip sprey kullanmayi dusunuyorum tabi genede sizin karariniz. ☺️🙂