Djmommy Kızlar gebe okuluna gidip altın değerinde öğrendikleriniz varsa paylaşabilir misiniz lütfen ☺️
Emibra Djmommy Çok sey oluyor sen en iyisi okuluna git ucretsiz hastanelerde oluyor . 2 saat falan suruyor .dogumhaneyide geziyorsun
Serapozdemir Aysmnv35 gebelik okuluna başlamanın bir zamanı yok ben geçen ay gittim ve oldukça memnun kaldım. Eğer yakınsa Lütfi kırdar eğitim araştırma hastanesinde var vw ücretsiz. İnstagramda keahgebeokulu diye bulabilrsin. https://instagram.com/keahgebeokulu?igshid=127c5abys10ue