Dilanserdar Benimde son 7 gelmiyor bir türlü eşimle hergün hastaneye gidiyoruz boş dönüyoruz artk sancım nişanm suyum gelemden gitmcem diyorum doktora göre 41den gün alıyo bana göre 39haftalk
Melekmehmetmadan Hepimiz ayniyiz kizlar bakalım kim dogurcak ilk 😂😂hikeyemi yazmayı çok istiyorum hem tarihimizde çok güzel 19.9.2019❤️🙈🙊
Esila-22 Ben 100 den düşmeyi bekliyorum hala.. 😬 10 dan düşenler, çok heyecanlı olmalı. İnsanın içi içine sığmaz heralde.. Allah kolaylık versin hepimize.
Melekmehmetmadan Esila-22 evet yaa tuvelette rulo kalmadı tahriş olcak yakında alt tarafım silip silip durmaktan bı belirti varmı diye🙉🤷🙊
Tugcesmsk Benim de son 8 ama ara ara sancı dısında hıc bısı yok 🙇♀️ Eylül bebekleri cok nazlı cıktı bee
seymaaygunsafca Benim de 38+5 Kizlar nisan geldi ama hafif sancilarim var neler yapyrsnz daha doğum icn