Hazem Merhaba hanımlar benım aslında 2.dogum olucak başlıkta belirttiğim gibi yalnız kızmdayken suyum gelmişti agrım olmamıstı cok fazla agrım var sertleşme karnımda ve asırı yorgun bazen de sanki hıc dogum yapacak gibi esnek bunlar dogum belirtisi mıdır? Bebek desem maşallah asırı hsareketli
Hayalet Hazem sertleşiyorsa bebeğiniz erkektir ondan da olabilir o sertleşme belki de kızlar öyle yapmıyor çünkü ☺️O da bi Doğum belirtisi olabilir ama ☺️ Hayırlı doğumlar 🙏🏻
Hazem Hayalet biraz once karnımın resmini cekrken ayagı nın izi de cıktı evet oglum olucak gursak diye birsey yok artık asagıda iyice ve suan bile cok hareketli acıyor artık 32+4 deyim
Hayalet Hazem Artık yeri daraldı ☺️ Erkek bebek belli çünkü bir tek onlar öyle yapıyor ☺️ Kazasız belasız gününüzü tamamlarsınız inşallah
Hazem Insallah güzel dilekleriniz ıcın tesekkur ederim cidden bu kadar hareketli olmasını bıraktım canımı acıtıyor birde resmen dırenıyor ayaklarını gererek karnımı yırtıcak sanki cok tuaf oluyorum yaa
Hayalet Hazem annem hep söylerdi bana derdi ben sizde çok rahattım hamileyken ama erkek kardeşlerinde 9 ayım bana 9 yok gibi geliyordu taş gibi yapıyorlardı kendilerini kızlara göre daha güçlü oldukları içinde biraz öyleler ☺️