ErFaLem Merhabalar hanımlar, bugün biz oğluşumla aynı bedende son günümüzü yaşadık. 🤰🏻 Son 1 haftadır ara ara adet ağrısına benzer sancılarım oluyordu fakat aşırı düzensizdi. Bazı günler günde 7 8 kez sancı girerken bazı günler sanki hiç hamile değilmiş gibiydim. 37. Haftama kadar çalıştım. Bu arada ben hemşireyim 💉 Ne hamileliğimin başında ne de sonunda oturmadım.. Ev işlerimi alışverişlerimi kendim hallettim. Düzenli olmasa da yoga ve pilates yaptım. Kontroller 38 den sonra haftada 1 e, 39 da da 1 gün araya düştü. Çatı muayenem 39 haftamda yapıldı ve çatı gayet uyumluydu. Başından beri normal doğum yapmak istiyordum çatı da uyumluysa dedim yaparım ben bu işi sonra gelsin hurmalar gitsin merdiven çıkmalar, yürüyüşler. Fakat bunca çabaya rağmen ne nst de sancı var ne bende açıklık.. Bu güne kadar umutla normal doğum için çabaladım ama bugün ki muayenemde de ne sancı ne açıklık ne de rahimde yumuşama vardı.. Doktorumun söylediği şu “ben sana çok güzel suni verelim açılman olur, doğum yaparsın diye ümit verebilirim ama maalesef yalan söylemiş olurum çünkü rahim hala çok sert Ve 0 açıklık” dedi. Bende bu durumda suni alıp oğlumun bu strese maruz kalıp kalp atışlarını yavaşlatmak veya ilk kakasını kesede yapmasını istemedim ve sezeryana tamam dedim. Hep hayırlısı diye dua ettim ve hayırlısının bu olduğuna da sonuna kadar inandım. Sonunda saar 10 da kontrol diye geldiğim hastanede saat 13.45 de miniğimin ağlamalarına şahit oldum çok şükür 🤲🏻 Sezeryan ameliyatına gelince inanın bahsedildiği kadar ağrılınbahsedildiği kadar korkutucu değil. Allah a güvenin.. 🤲🏻 Uzun oldu biraz hakkınızı helal edin. Sorularınız varsa bekliyorum. Hepinizin miniklerinizi sağlıkla kucağına alması duası ile.. 💕☺️
gozdeak ErFaLem çok sevindim senin adına ☺️ Sağlıkla büyüt bebişi . Spinal mi oldu epidural mi ? Bide kaç kg doğdu bebiş