Mervednr Mryu bende bugün kontrolden geldim. Baş çevremiz hep öndeydi şuan 40 haftayla uyumlu çıkıyor. 3600 gram olmuş 38+0 dayız. Doktorum bu hafta gelir gibi dedi ama bakalım aşağı baskı yapıyor artık hafif adet ağrısı gibi ağrım da var bakalım
SeldaAtilla 38+2yim bende. Bugun kontrolum vardi rahimde acilmam yok bebek kanala girmemis daha.haftaya bugun tekrar gidecem.ama oglusum 3550gr 50cm olmus. Doktorum catin musait normal doguma dedi kafasi cok buyuk degil ama omuzlari ve gobek cevresi buyuk dedi. Beklemekten yoruldum artk vala
Mryu SeldaAtilla Benimde 3.300 3.500 arasinda kafasi kanala girmis normal dogumada musaitim bekliyoruz iste canim yaaa hic sabrim kalmadi inanirmisin son haftalar cok zormusss
Mryu Mervednr benimde baski yapiyor yuruyemiyorum sanki cikcakmis gibi oluyor bide yumurtalarim adet olmadan once hafif agri batma vs gibi seyler oluyor ya oyle oluyor artik bilmiyorum persembe randevum var bakalim